What are you waiting for?

Oj, vad kul det är att komma hem från att ha städat en hel dag i sälen. Äta middag, för man har inte hunnit äta sedan klokan 10 imorse, sen upp på sitt rum. Och där inse att ens undebara små djur har hjälpts åt att gegga ner hela golvet. Totalt. Om man inte stänger dörren helt så kommer tydligen katten och petar upp dörren, och då måste visst hunden med de leriga tassarna smyga in och kolla om det händer nått kul i rummet. Man vet aldrig, det kan vara så att nån har lämnat en massa mat på golvet? Ja, så det var väl bara att fortsätta städa då.. Men nu är jag färdig, nyduschad och känner mig allmänt mycket bättre än jag gjorde när jag kom hem :) Nu är det iaf bara en gång till i sälen som jag kan vara med på. Sen bär det av mot Uppsala och nästa äventyr. Jag vill inte ens prata om det, det skrämmer livet ur mig. Men jag ska nog klara mig. Hoppas jag. Fredag eller lördag nästa helg blir det avskedsfest för mig, vi planerar att den ska sluta i en utgång på Rättviks Bowling och krog. Ni får veta vilken dag senare så ni kan komma dit allihopa! ;) Nu ska jag nog lägga mig och läsa och bara mysa ^^,

puss! / Vendela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Utgång i r-vik ser jag fram emot! :D puss bruden

2010-01-04 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0