To be sentenced to a life like this could bring you wonders

Nu har vi lyckats ta oss ända hem från sälen igen! :D Det har varit underbara dagar, med mycket mys, en del bastande, massa god mat och underbara vänner! Utan er hade jag aldrig klarat mig! Kan inte påstå annat än att jag är sliten i kroppen så det bara smäller om det just nu. Ta en massa ramlingar när vi försökte åka lift stående i pulka, sittandes i pulka och på bara skorna, två nätters sömn på en inte så himla bekväm soffa, flertalet timmars promenader i uppåt 20 minusgrader och sen en massa träningsvärk från allt dansande så kanske ni kan få en hum om hur min kropp känns just nu ;p Jag skulle inte sovit i soffan egentligen, men det var en viss liten emma som snarkade så jag omöjligen kunde sova i sängen ;p Men det gör inget! Jag har haft hur kul som helst, och det finns massor med historier att berätta. Men det som händer i sälen stannar där, så ni får inte höra så mycket mer än det jag redan sagt ;p Hoppas ni alla hade ett underbart slut på 2009 och en härlig början på 2010. Jag har bestämt att det här året ska bli mitt år, det ska bli så jävla bra! Tack mina vänner för en bra start på det <3

Puss/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0