I'll keep you my dirty little secret

Slutet på Harry Potter maratonet var precis som de båda föregående delarna ;) Emma sov sig genom halva sista filmen och jag och Linda satt och småfnissade åt henne. Funderade på att ruska om henne och säga att filmen var slut nånstans i mitten, hon var så borta så hon hade nog gått på det. Men det hade ju vart lite elakt. Imorron är det jobb i sälen, så jag ska gå upp om typ 5 timmar eller så. Det är dagar som denna som jag är glad att jag får sova på vägen till jobbet iaf, har betalt för att åka bil iaf en av timmarna upp :) Sen sa min syster att en av mina gamla elever hade sagt; "Asså jag fattar inte att din storasyster fortfarande bor kvar i leksand när hon är 22" ja, jag har ju visserligen jsut fyllt 19, men... Det är ju smickrande att jag ser äldre ut. Eller?! Jaja, jag ska nog ta och sova nu :) Vi hörs imorron!

Pusspuss! / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0