I want a guy with lips like morphine

Nu ska jag vara ärlig med er. Just nu känns det som om den här bloggen är ganska döende, så jag håller på att skapa en ny. Jag har precis gjort den, är absolut inte färdig med något än, men jag jobbar på det. Har suttit och lekt en massa med layouten ikväll, men jag fattar inte så mycket X) Får be älskade storasyster förklara lite för mig nån dag ;) Annars har jag satt betygen på mina ns1:or idag, nu är det helt färdigt och jag ska bara trycka på skicka i mejlen, sen får de dem. Det känns bra, men samtidigt lite läksigt. Är nog därför jag inte gjort det tidigare.. Men nu är det gjort iaf och det känns bra! Sen har jag och Oscar jobbat matte i typ 3 timmar också, han har börjat med matte D nu och jag är imponerad! Än så länge fattar han ju allt iaf. Det har ju visserligen inte börjat bli svårt än, men iaf ;) Jag skriver här så fort min nya blogg är klar så ni kan börja läsa den istället ;)

puss! <3 / Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0