I guess you do the dirty now, and I do the dancing

Kul att inlägget jag just skrev försvann *suck* Mitt internet har inte sin bästa dag någonsin idag inte. Har strulat till och från hela dagen... Jag har inte gjort så mycket idag, mest vart hemma och chillat och läst. Även satt betygen på mina ns1:or, ska försöka mejla ut dom imorron :) Är stolt! När väckaklockan ringde imorse orkade jag verkligen inte gå upp. Det tog mig typ en och en halv timme att ta mig upp ur sängen. Jag vet inte vad det är för fel med mig, jag som brukade hoppa upp ur sängen så fort klockan ringde? Ja, jag har kanske inget viktigt att göra på dagarna helt enkelt. Men det ändras snart, snart blir det till att börja pluga igen :D Just nu mår jag bra. Förrutom att jag bryter ihop lite då och då och saknar Safir så jag håller på att dö. Men annars är jag nöjd med livet :)

:* / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0