He doesn't look a thing like Jesus

Det här har inte varit någon bra morgon. Jag har ätit så mycket att det känns som om min mage ska spricka snart. Det är inte alls bra. Nu blir det till att röra på sig så kanske det känns bättre sen. Funderar på om jag ska läsa ut Harry Potter 4:an idag? Det blir nog så, borde försöka hinna läsa ut alla innan jag flyttar. Så jag har ju en vecka på mig. Sen funderar jag även på att kolla på några avsnitt av Alias, jag har ju de 3 första säsongerna. Och jag saknar det. Sen borde jag kolla upp csn om studiebidrag och lån och så. Men jag vill orkar inte, jag vill inte. Jag får panikångest när jag tänker på att jag ska flytta om en vecka. Men det går nog bra. Andas Vendela!

puss <3/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0