You need to get better

Ibland är ju sjukt lycklig över att min pappa är teknisk =) Jag är verkligen kass på datorer så när min dator börjar krångla och påstå att den har virus och sånt så är det tur att jag bara totalt panikslagen behöver springa ner för trappan och skrika så kommer pappa och fixar allt =) Tur det, annars hade inte min dator levt idag. Jag är verkligen kass på att ta hand om den... Men idag har varit en kall dag, det regnade på mig när jag var ute och red ._. Sen har jag insett att 6:e säsongen av house just har börjat komma ut påmitt favvostreamingställe, fastpasstv.com, så nu vet ni vad jag ska göra de närmsta timmarna ;) I övrigt går pluggandet till högskolepreovet ganska bra =) På lördag åker jag till sthlm för att göra begåvningstestet på KI, hoppas på att gå vidare till intervjuerna ^^, På söndag åker jag och Emma till Göteborg för att mönstra =) Det kommer bli hur kul som helst! :D

pusspuss/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0