Why would you want me to live a lie?

Idag har varit en förvirrande dag. Tankarna bara virvlar omkring i mitt huvud som små sandkorn i en ökenstorm. Jag känner mig utnyttjad och korkad. Och snutsig, som om jag har ljugit bara för att jag har berättat hans lögner. Jag vet att det inte är mitt fel, jag är bara lite naiv och godtrogen. Jag trodde på varenda ord han sa. Men nu vet jag bättre, tack tjejer =)
I vilket fall som helst så har jag varit i skolan och lekt lärare idag =) Det var jättekul! :D Mina elever, NV3:orna, var jättesnälla och trevliga och jag tror att dom lärde sig det dom skulle =) Det kändes som om dom förstod vad jag pratade om. Och tack gode gud för att jag hade den lektionen och tiden det tog att förbereda sig inför den att koncentrera mina tankar på annat. Annars hade jag nog gått under. Hur jag än vrider och vänder på det så är det fortfarande ett stort mysterium.

puss/ Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0