When darkness turns to light

På det senaste gamla högskoleprovet jag har gjort på internet var jag 1 poäng ifrån 2,0. Det är ju helt sjukt XD Jag vill grymt gärna ha det på det riktiga provet, men jag tror inte att det finns så stor chans att jag klarar det. Jag siktar nog på 1,6 eller 1,7. Det borde räcka för att jag ska komma in hoppas jag ;) Största delen av dagen idag har jag spenderat med Emma, vi var på låååångpromenad och åt lunch på siljan, och har hunnit pratat en massa. Allt känns så mycket lättare nu :) Imorron drar jag till Stockholm, på lördag är det begåvningstest på KI. Jag har inte förberett mig över huvudtaget, så jag bara åker dit och hoppas på det bästa ;)

pussssss! / Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0