Stockholm i mitt <3

På tåget ner idag satt det en lite tjej och hennes mamma typ bredvid mig, fast på andra sidan gången. Hon var verkligen en av de sötaste ungar jag någonsin träffat ;D Hon gav mig läkerol, tuggummi, två löv som hon hade plockat på stationen när de väntade på tåget och sen sa hon att hon tyckte om mig och pussade mig på kinden. Typ 4 år och jätteblond. Verkligen hur gullig som helst, hon gjorde min dag ;) Som vanligt kändes det inte som att åka bort, det kändes mer som att komma hem. Jag trivs sjukt bra här nere i storstan =) Nu sitter jag här hos mormor, har ätit jättegod middag och chokladglass till efterrätt =) Imorron blir det begåvningstest på KI och sen blir det lunch och lite shopping. Jag tror jag behöver det, lite tröst ;) Ska försöka hitta en bra present till bästa Emma, hon fyller ju 19 snart ;D

pusspuss på er allihopa, håll tummarna för mig imorron! <3 / Vendela


Kommentarer
Postat av: Nath

Åå det måste jag testa :D Hoppas det går bra imorgon nu! Fast det tror jag att det kommer göra!

2009-10-16 @ 20:44:05
URL: http://blackdairy.blogg.se/
Postat av: Evaa

naaw =) vad gulligt =)

ha det bra i sthlm<33

2009-10-16 @ 22:46:24
URL: http://thedivaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0