She wants to go home


En låt som handlar om att känna sig som jag känner mig just nu.
Jag är så förvirrad, jag vet inte vart jag ska ta vägen eller vem jag kan lita på. Jag hatar att den lilla trygga värld jag levde i innan studenten totalt har rasat samman runt mig. Jag vet att jag måste vara modig och ge mig ut och se vad den här nya världen har att erbjuda mig, men jag vet inte om jag klarar det. Just nu vill jag bara ha tillbaka allt. Jag vill ha tillbaka mitt liv, jag vill ha tillbaka mig själv!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vet precis hur du känner, men det kommer bli bättre :) Testa vart vingarna bär - du kommer nog bli förvånad över hur stark du är <3

2009-10-31 @ 19:55:08
URL: http://blackdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0