Paramore <3



Paramore kommer till Sverige sista november och jag trodde inte att jag skulle kunna gå, jag är pank. Eller ja, jag har ju pengar, men dom ska gå till körkortet ;) Jag kände mig ganska deprimerad över det då paramore är ett av mina favoritband och det händer inte så ofta att sådana kommer till Sverige. Men som tur är, för mig, har min underbara älskade storasyster bestämt sig för att ge mig konsertbiljetten i födelsedagspresent/julklapp :D Gissa om jag är lycklig?! :D

puss!! / Vendela

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh nej inte du också! ;) jag är så trött på alla som gillar den rödhåriga bruden :P

2009-10-09 @ 17:36:59
URL: http://johannavangen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0