Lalalalalala

Åh vad jag hatar att inlägget jag nyss skrev på försvann. Jag har seriöst virus på datorn, måste höra med pappa om han kan rädda den eller om den redan är döende. I sånna fall kanske jag måste köpa en ny, men tror ni jag har råd med det? Det tror inte jag... :(
Jag är hemma nu igen, även om det bara är för några timmar. Imorronbitti drar jag och Emma till Göteborg för att mönstra =) Och så undrar alla såklart hur det gick idag, och det undrar jag med ;) Jag tror att det gick okej, men sen får vi se om det räcker för att bli kallad till intervju. Hoppas det, för besked i vecka 44 =) Jag är så trött nu att jag knappt ens vet vad jag heter, ska sova strax =) Vi hörs imorron om jag har tillgång till dator, annars blir det uppdatering på måndag när vi kommer hem igen =)

pusspuss/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0