I'm back. For real this time

Det är så länge sen jag skrev här att jag nästan hade glömt hur man loggar in x) Det känns verkligen illa, speciellt när jag kollar på statistiken och ser att ni fortfarande är en hel del som läser här. Förlåt allihopa!!
Efter studenten mådde jag bra i flera veckor, tills jag insåg att skolan var slut och jag inte hade något alls att göra. Inget jobb, jag kom inte in på läkarlinjen och jag kände mig allmänt jävligt misslyckad. Mitt självförtroende var på botten, och jag var missnöjd med mig själv. Jag kände mig allmänt ful, fet och korkad. Men nu är jag trött på det här. Jag är fan inte ful eller fet, inte någonstans! Och korkad har jag aldrig varit. Jag gjorde ett gammalt högskoleprov idag, första försöket och var en poäng ifrån att få 1,8. Jag är smart. Och ärligt talat så är jag jävligt snygg också. Jag mår så jävla mycket bättre just nu. The bitch is back! :D

Puss på er allihopa!! :D / Vendela

Kommentarer
Postat av: Natalie

Skönt att höra att du är på topp igen :)

2009-10-08 @ 21:32:20
URL: http://blackdiary.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja men ääääntligen vännen!! att du ens har tvivlat på dig själv. Ja du är snygg, du är så sjuukt smart och du ja vad ska man säga, du är fan bäääst!!

2009-10-08 @ 22:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0