Confusion Girl

Idag är dagen när allt blev så himla förvirrande igen. Jag har fått jobb. Iallafall tre dagar i veckan ett tag framöver, det tacker vi för ;) Jag fick brev från pliktverket idag, och dom tycker tydligen att jag ska rycka in den 10 januari. Så gick det med mina planer för framtiden... Jag skulle ju gå en termin på läkarlinjen först?! Ska jag ringa och prata med dom och försöka ändra det? Jag vet ju inte ens om jag kommer in på läkarlinjen nu i vår? Och om jag kommer in, har jag någonstans att bo? Det vore egentligen enklare att tacka nej nu och börja plugga nästa höst.. Eller jag vet inte. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra..

pusspuss/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Natalie

Det kommer bli bra hur du än gör! :) Men jag förstår din förvirring!

2009-10-27 @ 19:19:33
URL: http://blackdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0