'Cause everything is never as it seems

Ledsen att det inte blev någon uppdatering här igår, mitt internet krånglade :/ Nu är jag vaken tidigt igen, ska strax bege mig in till leksand för att sedan åka vidare till jobb o laknäs :) Städning, men det är bättre än inget iaf. Jag får ju pengar för det ;) Sen hade jag tydligen kunnat få mer städjobb, men nu har jag ju redan sagt ja till skolan så ;) Och dessutom är det mycket roligare att vara lärare än att städa ;p I övrigt så kom jag vidare till intervjuerna på KI, har inte fått inbjudan än så jag vet inte exakt när det är. Men borde få den idag :) Så jag tror att jag ska bestrida pliktverkets beslut om att jag ska göra lumpen nu i vår... Har inte bestämt mig helt än, men.. Nu måste jag springa till bussen, vi hörs senare ;)

pusspuss/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0