Back me down from backing up

Jenny ringde idag, hon undrade om jag vill vara vikarie för henne på onsdag. Jag svarade att det vill jag gärna, så på onsdag ska jag hålla i en lektion om proteinsyntesen, biologi b, för Nv3. Det kan bli spännande, det var länge sen jag läste det själv, men jag har möte imorron med Jenny för att fräscha upp mina kunskaper m.m. Det kommer bli kul det här :D Jag har saknat skolan... Jag har även beställt biljetterna till stockholm idag, åker på fredag, bor hos mormor, åker till KI på lördag och gör begåvninstestet, sen har jag någon timme i sthlm som jag inte vet vad jag ska göra av innan jag åker hem igen ;) Det bli bara hem och vända, för på söndag morgon åker jag och Emma mot Göteborg för mönstringen, kommer hem igen måndag kväll/natt =) Känns skönt att ha lite att göra iaf de närmsta dagarna ;) Annars har det inte hänt så mycket idag, har haft lite ont i halsen så har mest tagit det lugnt =) nu ska jag sova, godnatt allihopa <3

pusssss/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0