We will be victorious?

Idag är jag lite ledsen. Hade möte med Jenny idag, och kom på att imorron kanske är min sista dag på skolan... Eller ja, jag har ju fredagen nästa vecka också... Men sen kanske det inte blir mer. Jenny ska till läkaren imorron och hoppas på att bli friskförklarad så hon kan börja jobba för fullt igen. Och självklart vill jag att hon ska må bra och bli friskförklarad. Men jag kommer sakna skolan och mina elever. Jag gillar ju det här jobbet! Fan.
Nu måste jag plugga lite om energi tills lektionen imorron, men tack vare allt det här är jag verkligen inte pepp. Men det blir nog bra. Sen har jag och mamma pratat lite och hon ringa imorron. Så min älskade Firis kommer nog inte leva så länge till. Det suger.

Godnatt puss! / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0