Tomorrow is just a song away

Hopptävlingen idag gick helt okej om man tänker på att vi varken har tränat eller tävlat hoppning på nästan ett och ett halvt år. Vi petade några hinder och vägrade någon gång, men Tanden var pigg och glad och positiv :) Och det är det som är det viktiga! ;D Imorron har jag möte med Jenny på morgonen, sen ska jag och Emma till Insjön och shoppa :) Jag är i desperat behov av nya jeans! Sen har min älskade ponny äntligen fått på sig sina nya skor, så imorron kan jag rida igen! :D pussar på er! / Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Pussar på dig med. Nu ser bloggen normal ut btw:p

2009-11-02 @ 12:31:16
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0