Sometimes we take chances, sometimes we take pills

Idag är definitivt en sån dag som vi tar piller. Jag har så sinnessjukt ont i hjärtat. Jag var tvungen att ha bälte under bysten för att hålla ihop mitt hjärta idag. Det kändes lite bättre iaf.. Sen hjälper det ju alltid att hålla sig sysselsatt. Har jobbaat 10 timmar idag, nu ska jag snart laga mat och städa mitt rum. Mamma klarar inte ens av att ha stalldörren öppen, och jag är glad att hon håller den stängd. Jag vill inte se den tomma boxen. Igår var verkligen en av de värsta dagarna i mitt liv. Jag kommer inte ihåg att det gjorde så här ont förra gången. Men jag vet att jag kommer överleva. Gjorde jag det förra gången så gör jag det nu med, jag har så mycket bättre stöd nu. Tack alla vänner för att ni finns här! <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Usch,stackare! Hoppas det snart blir bättre:P<3

2009-11-26 @ 10:35:19
URL: http://nilsmarkjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0