Oh how I want it to feel like you said it would feel

Gud vad det var skönt att komma in från stallet för några timmar sen och ta på sig varma myskläder ^^, Det är nästan 5 minusgrader ute och snön ligger som ett tunt vitt puder över marken. Det är vackert, men jag hatar kylan! Nu har jag iaf värmt mig med en kopp te och lite middag. Ska sova snart, blir tidigt imorron med :) Det jag saknar mest just nu är någon som kramar om mig. Med storasyster i sthlm och Emma i Egypten får jag typ inga kramar. Jag känner mig lite ensam.

Pusspuss! / Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Aw men honey! Jag kommer snart hem och kramar på dig!!! puss

2009-11-11 @ 16:49:47
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0