Killing My Darlings

På väg hem från jobbet idag fick jag två glädjande telefonsamtal :) Kristina ringde och sa att Jenny är sjukskriven terminen ut, så jag har jobb resten av året :D Det är såklart inte kul att Jenny är sjuk, men jag tror att hon mår bättre av att vara hemma och "bara" jobba halvtid, så hinner hon vila upp sig lite :) Sen ringde dom från pliktverket också, och jag behöver inte rycka in i januari. Men dom kan heller inte garantera att jag får göra lumpen i höst istället. Vi får väl se hur det blir. Nu börjar jag faktiskt bli lite nervös inför tisdag, då är det sthlm och intervju på KI som gäller. Jag vill så sjukt gärna att det ska gå bra! Men jag kan väl inte göra annat än mitt bästa, vara mig själv och hoppas på det bästa ;) Pratade även med bästa Lovis idag, alltid lika trevligt :) Så kul, jag gick och tänkte på att det var länge sen vi pratade och att jag borde ringa henne, men sen ringde hon någon timme senare ;) Snart kommer älskade storasyster hem, och även underbara Emma <3

Datumet är satt; den 23 november händer det. Det här året har nog varit ett av de sämsta någonsin i mitt liv. Samtidigt som det nog varit ett av de bästa. Det är verkligen blandade känslor...

pusspuss/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hjärtat finns här och det hoppas jag att du vet <3

2009-11-13 @ 13:24:25
URL: http://johannavangen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

adu, jag vet inte vad jag ska säga förutom att jag tycker det är väldigt tråkigt att han snart inte kommer finnas där längre för dig.. men ´som du sa kan det även vara skönt att få ett slut på allt i stället för att gå veta om att han lider...

Hoppas det finns någon som kommer kunna ta hans plats om några år men det kommer ju skälvklart aldrig bli samma sak som med Safir! Jag önskar dig alla lycka till och hoppas att du snart mår bättre då du fått tagit ett riktigt adjö.. Kram på dig<3

2009-11-19 @ 21:21:44
URL: http://blogg.jennifernilsmark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0