It's so cold in here

Efter mötet med Jenny idag så var det en mattelärare som var sjuk, så jag fick helt plötsligt lektioner hela dagen :) Det var bara matte a, 4 lektioner. Grymt kul :) Imorron har jag tre lektioner istället för jenny som jag har suttit och förberett mig för nu på kvällen, sen blir det en del mattelektioner även imorron då läraren jag vickade för idag fortfarande är sjuk :) Det ska nog gå bra. Som ni kanske förstår hanns det inte med någon shopping alls, men det blir förhoppnigsvis lite på onsdag iaf, jag och Emma planerar en tur till Borlänge :) Men jag hann iaf övningsköra hem från leksand och även rida en sväng i mörkret. Nu är jag sjukt trött, så det blir sängen snart ;)

pussar! / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0