Biologisalen...

Nu står jag i biologisalen i skolan. Jag har lunch, har ingen att äta med och inget att göra... Så jag ställde mig vid datorn en stund ;) Jag har pluggat hela morgonen idag, har lektioner hela eftermiddagen. Men jag känner mig väl förberedd iaf :) Och taggad som fan, jag älskar att hålla lektioner! Ja, ni vet att jag älskar att få uppmärksamhet och att prata inför folk, så jag skulle nog trivas ganska bra som lärare ändå :) Eller inte, jag skulle tröttna på alla dryga elever efter ett tag ;p

Pusspuss/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Bögen från Dalarna

Roligt att du jobbar som lärarvikarie! Men det passar dig. Det ger ju extrapengar så varför inte! :D



Och tack, Vendela. Nya designen blev lite roligare åtminstone, haha.

2009-11-10 @ 16:26:52
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0