Uppsala

Sittningen igår på Pharmen var ju en intressant upplevelse ;) Det var mat och Rödvin och sång i en mysig blandning ;) Sen blev det utgång för mig, Annso, Anita och Emmelie, riktigt trevliga var dom töserne från Oskarshamn =) Kom inte in på BJ då det tydligen var 20-årsgräns, så vi drog till people istället =) Det var helt okej ;D Lyckades dock skaffa mig ett skavsår på höger häl, stort som en femma och ända in till köttet. Svider så ut i bara helvete. Men det blir nog bättre snart =) Sen hem till Lindas lägenhet, tvätta såret, sova och upp igen imorse. Lyssna på föreläsningar av färdigutbildade apotekare som numera var ute i arbteslivet, och det var riktigt intressant. Funderar nästan på att bli apotekare nu =) Men vet inte.

Jag ska iaf börja plugga direkt i höst, och jag ska flytta till Uppsala. Känner mig mer hemma där än jag gör i Leksand. Det kändes inte som att åka hem idag. Det kändes som att åka bort från stället jag egentligen hör hemma på. Jättekonstigt! Men jag ska flytta dit iaf! ;D Sen hann vi med lite shopping också, och en snabb träff med storasyster. Jaa, på det hela taget en underbar helg det här med! =) Imorron blir det jobb och historiaplugg. Prov på måndag....

Pusspuss / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0