Stockholmshelg

Nu sitter jag här vid datorn, nyss hemkommen från stockholm där jag varit över fredag/ lördag med Emma. Mina fötter gör så ont att jag tror att jag svimmar snart. Gick i högklackat hela kvällen igår och hela dagen idag = smärta! Inte så kul..
Igår kväll var det utgång och trots att det bara blev jag och emma så var det verkligen hur kul som helst ;D Mer än så tänker jag inte säga. What happens in Sthlm stays in Sthlm ;)
Sen shopping hela dagen idag, har hittat en del fräscha vårnyheter till min garderob. Och det bästa är att jag knappt ens gjort av med några pengar alls, har blivit bjuden på det mesta ;D För en gångs skull har jag varit lite bortskämd ;)
Tack för den här helgen alla ni som varit en del av den, speciellt Emma ;D Det gör vi om ;)

<3<3<3 / Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha ja det låter bra det tycker jag;)

Och du får ju ta att komma tillbaka snart:D

2009-03-08 @ 20:30:21
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0