Söndag

Sov hos Emma inatt, vi hade myskväll igår och käkade godis och kollade på melodifestivalen ^^, Det var mycket trevligt! =) Sen var vi och jobbade idag, det var väl inte jättekul, vädret sög, men samtidigt skönt att tjäna pengar ;) Sälenjobbet är förmodligen slut för i år, men har jag tur så får jag väl helgjobb någon annan stans ;) Det löser sig nog =)
Nu har jag gjort engelska bokrecensionen också, skönt. Ska kolla igenom den senare i veckan och se om jag behöver ändra nått ;) På fredag drar jag och Emma till Stockholm!!!! :D :D Det ska ju bli hur kul som helst, jag längtar! ;D
På det hela taget känns livet ganska bra just nu, måste jag säga =) Det känns till och med okej att jag måste till skolan imorron ;) Kul att träffa alla människor igen ;D

Pussar / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0