Sjuk =/

Okej, nu mår jag pissjävla dåligt. Men ska vara hemma och vila hela dagen imorron så mår jag förhoppningsvis bättre sen =) Har feber, fryser så jag skakar, kan inte fokusera blicken ( så ni får ursäkta eventuella stavfel xD), huvudet sprängs snart och jag har allmänt ont överallt. Inte kul. Men jag har inte tid att vara sjuk nu, ska ju till uppsala på torsdag och stanna över helgen! Och det får itne bli inställt för att jag är sjuk, har ju sett fram emot det hur mycket som helst! Ska sova strax och krya på mig till imorron =) Hoppas jag...
Talet idag gick bra iaf, hoppas folk fattade vad det hela gick ut på =)
 Pussar/ Vendela


Kommentarer
Postat av: Martina

Men krya på dig lilla gumman! Jag vill ju leka med dig på fredag:D puss

2009-03-11 @ 21:52:21
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0