Och Klacken Bara Lossnade... ;)

Nu är jag mätt i magen ;) Har just lagat och ätit middag, det blev faktiskt jättegott ^^, Något så komplicerat som pasta med köttfärssås blev det ;) Nu sitter jag här i min mysklänning och leopardtofflor och fryser. Borde läsa lite mer historia, sen blir det nog lite fysik... Har inte ridit idag, men kan förhoppningsvis göra det imorron iallafall =)
Dagens snyggaste var nog iaf när jag skulle gå nerför trappan bredvid scenen i cafeterian i skolan, och jag råkar snubbla till lite. Sen ser jag min klack flyga av stöveln och glida på golvet fram till receptionsdörren x) Så det var bara att fortsätta nerför trappan med en stövel med klack och en utan, fram till dörren där den andra klacken låg. Jag fick till och med applåder x) Men jag plockade upp klacken, gick in till mamma och tog av mig stövlarna, sen utan skor upp till skåpet där mina andra stövlar låg ;) Det är ju tur att jag, smart som jag är, har ett par extra skor i skolan ;)

pussisar / Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Oh vad gott! Hahahha tur att du hade ett par extra stövlar(Y)

2009-03-02 @ 21:32:51
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0