Nationella Svenska Tal

Vi höll våra nationella svenska tal idag. Mitt gick bra, iallafall enligt min egen åsikt. Jag pratade om apartheidsystemet som tidigare fanns i sydafrika och hur viktigt det är att att vi idag tänker på vad vi säger och gör. Hur viktigt det är att vi respekterar och accepterar alla, no matter hur de ser ut, vilken hudfärg de har, vilken religion eller sexuell läggning de har eller vilket kön de har. Det kändes bra iaf, och jag tror att Mats var nöjd. Han log till och med mot mig när jag var frädig. Det är ju halvt otroligt ;) Nu ska jag snart gå och sova. Satt och skrev på talet igår till typ 12, sen kunde jag inte somna förrän klockan var nästan halv 2. Så jag är lite trött idag ;p

Pussisar på er allihopa! / Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha en leende Mats, inte ofta det händer:p

2009-03-26 @ 18:58:28
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0