Måndag

Hm, lite jobbig dag idag. Safir har fortfarande inte fått på sig bakskon som han tappade i fredags, så jag kan inte rida =(  Men Kicki har nog tid att komma hit imorron eller onsdag iaf =) Sen var det någon idiot på skolan som kastade en rökgranat i hisshacktet, så brandlarmet gick. På riktigt. Utrymde hela skolan, det kom en massa brandbilar, polis och ambulans. Men ingen blev skadad iaf, och det var ju tur det. Jag fattar verkligen inte hur man kan göra något så otroligt korkat. Men det finns ju så otroligt mycket korkade människor i världen att man blir alldeles deprimerad ibland. Jag förstår inte hur man medvetet kan såra en person så otroligt mycket. Hur kan man leva när man vet att man kansek har förstört någons liv? Jag förstår inte. Just nu vill jag bara bort härifrån, jag vill inte stanna en sekund till. Jag hatar leksand. Men samtidigt finns det vissa personer som håller mig kvar, som håller mig vid liv. Tack för att ni finns! <3


Pussar / Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0