I Think I'm a Little Bit...

Har feber, mensvärk, huvudvärk och ont i lungorna. På topp med andra ord! ;D Och inte har jag tid att vila heller, har massvis med plugg att göra och sen är det ju Uppsala till helgen. Det kan jag ju inte missa! Men jag klarar mig nog =) Ska ju hålla tal i skolgatan imorgon, på lunchkonserten ;) Tur att jag har talskrivare, så jag behöver iaf bara framföra talet. Och det är ju det som är det roliga ;D

I think I'm a little bit, a little bit, a little bit inlove with you
But only if you're a little bit, a little bit, a little bit inlove with me


pussar <3 / Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahaha du är ju tokig. Lycka till!

2009-03-09 @ 22:53:16
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0