I Am So Me

Kom just hem från Falun där jag varit på Rockkarusellens distriktsfinal, eller nått ,med Jörgen, Jonas och Anton. Alltid lika kul att vara ute med tre galna tonårskillar ;D Haha, såg Fredrik och hans band I Am So Me, och dom var ju grymt bra live, som vanigt. Såg även en del andra band, ett som jag faktiskt gillade; less than four. Sen en cool tjej som var helt okej, Lina Hansson tror jag att hon hette. Men vi röstade på Fredriks band såklart! Hoppas dom går vidare =) Sen svängde vi in på donken i brlge på vägen hem till leksand, käkade kycklingburgare ;) 
Min syster är hemma över helgen också, men henne har jag inte hunnit träffa än =/ Men iaf, lycka till till henne och alla andra som ska göra högskoleprovet imorron! =)

pusspuss / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0