Förvirrade Vendela

Ibland är det jobbigt hur livet förändras. Ibland till det bättre ibland till det sämre. Just nu är jag inne i en fas av mitt liv när det händer mycket, vilket förmodligen alla är innan studenten.. Jag förlorar vänner, men samtidigt har jag vunnit en del nya. Och vad är det som säger att förändring är dåligt? Jag vet vad jag vill göra med mitt liv, och nu är jag säker. Jag ska bli kirurg. Bara så ni vet. Så nu är det verkligen så att jag måste plugga på ordentligt fram till studenten, så jag kommer in. Jag vill plugga i Uppsala egentligen, men jag vet inte om jag kommer in. Annars ska jag även söka KI, Lund och Linköping. Kanske nått mer. Sthlm vore ju roligt, kunde bo hos mormor och umgås en hel del med Lovisa, som också är i Sthlm nästa år. Men vi får se hur det blir. Och som om inte allt det här är tillräckligt förvirrande ska man gå och få känslor för en kille också. Dessutom en kille som man är bra vän med och som man går i samma klass som. Så ni förstår nog att läget är lite förvirrat just nu. Men jag ska reda ut allt och se till att jag klarar det. Mina vänner är ett stort stöd för mig just nu, tack för att ni finns! <3

Pussisar / Vendela

Kommentarer
Postat av: Natalie

Det är underbart att du vet vad du vill jobba med V! Tänk om jag kunde bestämma mig :P Och förvirringen hör tyvärr till slutspurten. Det är bara att kämpa på! :)

2009-03-24 @ 11:06:43
URL: http://blackdiary.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja det är bra påkommet alltså! LINKÖPING! hihi. det är en fin stad. Det vore ju roligt om vi bodde där:P Fast man vet ju aldrig var jag hamnar..:P Nu tror jag inte att jag behöver en rebus längre. Vad gör du på fredag kväll? <3

2009-03-24 @ 22:39:56
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?



2009-03-24 @ 22:42:48
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Martina

Jasså du, det låter härligt!:) jadu nu får jag hitta på ngt annat än att leka med dig!:) puss

2009-03-25 @ 21:59:49
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0