Förbereder Mig För Sittning ;)

Sitter nu i Uppsala vid min fadder Lindas dator. Nyduschad, väntar på att håret ska torka så att jag kan platta och fixa det. Ska på sittning ikväll och sen blir det nog ut på BJ. Ska bli kul ;D Bor tillsammans med Ann-sofie och två tjejer från Oskarshamn här hos Linda, vi hade tacokväll igår och åt massor. Även lite underbart god mintkladdkaka slank ner ^^, Gårdagen var ganska omvälvande, jag är fortfarande chockad från den döda och uppstyckade hästen på obduktionen vid SLU. Men jag spydde inte iaf. Och det är inte något jag ska jobba med i framtidden. Apotekare verkar ganska kul, men jag tror inte att jag orkar med så mycket Kemi... =/ Får leta vidare efter det ag vill göra med mitt liv. Det kan fortfarande bli veterinär, så länge jag slipper obduktionerna. Jag ska pluga i Uppsala iaf, det vet jag! Jag älskar den här staden! ;D

Pusspuss/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0