Tv-serier ;)

Okej, saken är den att jag kollar alldeles för mycket på tv just nu. Jag har sett hela säsong 5 av både house, the hills och ghost whisperer, andra säsongen av greek och just nu är jag inne på första säsongen av privileged. Det är en ganska bra serie faktiskt =) Haha, jag måste seriöst sluta kolla på tv konstant snart! Men det är bara för att Safir har tappat en sko och jag inte kunnat rida på en vecka, Adde är på Peace and Love och jag har inget att göra här hemma på eftermiddagarna. Eller ja, idag har jag varit ute och sprungit och så, men det tog inte så lång tid ;p Och så fyller min älskade storasyster år idag, 20! ;D Grattis älskling!
Imorron börjar våra elever på skolan, det ska bli kul med lite mer liv i skolan =)

Pusspuss/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Thank you darling:D

2009-06-28 @ 21:11:37
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0