Trött!

Ja, och så blev det ju klassfest i lördags kväll, men utgång på lucky efter =) Det var mycket folk och faktiskt jättekul! ;D
Igårkväll sov nästan hela klassen i skolan, vilker även det var en intressant upplevelse. ELler ja, sov och sov. Jag sov typ lite mer än en timme eller så ;p Så kan inte påstå annat än att jag är grymt trött just nu. Hela dagen har gått i en slags dimma och en känsla av att vara lite frånvarande... ;) Men jag är iaf glad att ingen av mina klasskompisar spårade ordentligt igår iaf =) Sen sov vi ju 6 pers på två 80-madrasser, fy fan vad varmt det var. Kan inte direkt påstå att det var bekvämt inte ;p
Nu ska jag sova snart, det behövs! =)

pusspuss/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0