Studenten!!

Ni får ursäkta att jag inte har uppdaterat på ett tag =) Har vart lite upptagen de senaste dagarna. Det var bal, och det var helt underbart roligt! Alla var uppkläda och jättevackra, en helt otrolig skillnad mot hur alla brukar se ut =) Vi åt finmiddag, drack, dansade och umgicks. Härlig kväll! =)
Sen på onsdagen var det gala och jag vann utmärkelsen "årets student", kan inte säga annat än att det kändes grymt bra! =) På kvällen träffade vi klassen och pyntade vår studentvagn och sen även skolgården. Det blev bra!
Igår var det då äntligen dags för studenten. Dagen började vid 6 med att jag gick upp och duschade och fixade mig iordning, Adde låg kvar i sängen ;) Champagne-frukost med jordgubbar och choklad på Gustaf Wasa klockan 8 med HELA klassen samlad, fantastiskt! ;) Sen till skolan för att pynta fördigt vagnen i regnet och även fotografering till studentkatalogen vid 10. Det var förstås försenat, så dom var tvungna att skjuta upp kyrkan för vår skull. Vi hade sista tiden på fotograferingen ;p Ceremonin i kyrkan var fin, esteterna sjöng undebart och alla fick sina betyg =) Efter det var det lunch i matsalen, fast findukat och med hr2 som servitörer =) Det hölls en del tal och premier delades ut. Jag fick den högsta premie som någonsin delats ut på skolan, från LeNa ;D Helt otroligt! Sen var det till skolan och utspring, klassen sjöng studentsången (bäst av alla har jag hört rykten om) och vi avslutade med ett "Vi är fan bäst". Skitbra! =)
Sen gled vi runt i vår traktorvagn och skrek oss hesa, Fredrik ville inte sätta upp ljudanläggningen i regnet x) Men kul som fan var det!

Pusspuss/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha ja lätt att ni sjöng bäst!!:)

2009-06-12 @ 17:49:17
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0