Soooova

Godmorgon allihopa! De senaste dagarna har faktiskt mest gått åt till att sova ;) Igår var jag även hemma och fikade hos Gerda i några timmar, hon och Ryan åkte till Bermuda tidigt i morse. Där ska dom ha semester i några månader, kommer hem i början av augusti =) Fick även min studentpresent av henne då, en välgörenhetsskiva med en massa osignade band från olika delar av världen, där även hon deltar med en låt. Skivan är riktigt bra faktiskt, och favoritband/ artisterna är RC Static och Gerda såklart ;) Annars har jag även umgåtts mycket med mina vänner på sista tiden. Vi har haft tjejmys, bakat pizza och varit på Harry's i Falun. Det var inte så himla kul faktiskt, Harry's. Alldeles för mycket folk, det var mest bara jobbigt... Och dålig musik också ;p Jag saknar Adde, han befinner sig för tillfället i Jönköping på Dreamhack. Men han har kul iaf.
 

Jag på studentbalen i tisdags. Bild tagen av FK's utsända =)


pusspuss/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Näästan lika fin som mina bilder;) tihi

2009-06-15 @ 16:22:02
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Natalie

Du var jättefin :)

2009-06-15 @ 18:20:54
URL: http://blackdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0