Skor ;D

Idag har min ponny äntligen fått på sig skon, så nu kan jag rida igen :D Han har ju stått i en vecka nu, jag får ju dampanfall av att inte träna någonting ;( Men jag börjar tro att mamma har rätt i att han är sjuk. Han har inte fällt någon päls alls i år, han är totalt matfixerad och han blir både andfådd och svettig av att skritta i 50 minuter. Jag börjar bli lite orolig =(
Idag var första dagen för eleverna på jobbet och det gick över förväntan bra =) Kan nästan säga att det gick bättre i år än det gjorde förra året ;) Imorgon drar Peace igång på riktigt och jag och Emma ska ner till blge på eftermiddagen/ kvällen iallafall :D Jag vet inte hur länge vi stannar, jag jobbar ju på fredag också =) Men det ska bli kul att komma iväg härifrån ett tag iaf ;)

puss <3 / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0