Midsommar m.m.

De senaste dagarna har varit riktigt bra. I tisdags var jag med Emma och Lisa i Ljusbodarna, vi spelade spel och åt och pratade och myste. Sen på morgonen tog vi en långpromenad och hälsade på på raststugan, de hade både nyfödda kalvar och kattungar. Hur söta som helst! ^^, Senare på onsdagen var det möte med sommarskolan och alla oss som ska jobba där, det kommer nog bli kul! Sen drog jag till Adde, och tur som jag hade så fick jag skjuss med Pontus som skulle till sin tjej =) Vi spelade lite spel med Aderix och My och sen blev det till en liten mysig krog kallad skrubben, där vi även träffade fler av deras vänner =) På torsdagen låg vi mest hemma och slappade och kollade på tv, innan jag åkte hem på kvällen. Igår kom Adde hit och vi åt finmiddag med min mamma och pappa, sen drog vi in till leksand, satte oss i gropen och träffade gänget. Kul att se alla igen, eftersom jag inte ens har träffat vissa sen vi tog studenten =) Vi åkte karuseller, åt munkar och hade det allmänt trevligt =) Nu ligger Adde och sover fortfarande i min säng, och jag har varit vaken i snart en och en halv timme. Jag är jättepigg x) I övrigt måste jag snart börja sova tidigare på kvällarna, jag börjar ju jobbet på måndag ;)

Pusspuss/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Fan, jag missade munkarna!!

2009-06-20 @ 20:22:32
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0