Lycka! =)

Ärligt talat så är jag helt otroligt lycklig just nu =D Det är fem dagar till studenten, och jag är så jävla stolt över mig själv för att jag har klarat dom här åren på gymnasiet så bra som jag har gjort. Mamma får ju komplimanger hela tiden av mina lärare om hur duktigt jag är. Senaste jag hörde var att Yvonne hade suttit och talat om för NV2:orna (XD) hur duktig jag är, inte bara för att jag är smart utan även för att jag alltid är förberedd för vad vi ska göra på lektionerna. Den enda kommentaren jag har till det är: Jasså är jag? Det har jag aldrig märkt X) Sen sa även Anders Lindström, min aboluta favoritlärare, att jag var väldigt speciell. Det finns en hel del elever som är typ genier och jätteduktiga, men det är tydligen ovanligt att dom även är sociala och kan hantera folk. Vilket jag tydligen kan x) Ni kanske fattar varför jag inte vill sluta gymnasiet? Alla älskar mig där ju! ;D Haha ;p

Pusspuss/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Natalie

Underbart! ^^,

2009-06-08 @ 21:55:18
URL: http://blackdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0