Balförberedelser...

På tisdag är det studentbal. Skorna fick jag hem idag, dom är underbara! =) Handskarna får jag nog hem med Pappa och Martina imorron. Klänningen håller jag på att fixa med för fullt, mitt rum är jätterörigt och det ligger saker överalllt. Men det blir bättre när den blir färdig. Vilket förhoppningsvis blir imorron ;) Sen har jag ju en handväska som passar till också! =) det känns riktigt bra =) Jag vet dock inte om vi har någon bil att åka till balen med eller inte, måste prata med Fredrik imorron ;) Men det blir nog bra =) Nu ska jag gå och sova. Imorron blir det kyrkövningar och sen studentfotboll. Adde kommer upp och kollar på den med mig ;D

pussisar/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Johanna

SPELA!! :D

2009-06-08 @ 07:21:22
Postat av: Natalie

Underbart! Snart är det över! Hur känns det? :)

2009-06-08 @ 21:53:51
URL: http://blackdiary.blogg.se/
Postat av: Natalie

Det tror jag garanterat att det gör :)

2009-06-09 @ 15:16:53
URL: http://blackdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0