Tävlingar =)

Idag är jag bara så fett trött! Vi var ut igår, jag Emma, Emma och Linda, det var alldeles underbart kul! :D Först hemma hos Holfve och lagade + åt middag och fixade oss iordning, sen hem till Matilda en sväng =) Efter det drog vi till Bowlingen i rättvik, men det var typ inget folk där. Så vi drog till lucky istället och där var det rätt bra drag för en gångs skull :D Vi hade askul iaf, träffade massor med gamla vänner och klasskompisar. Sen hem och jag kunde inte somna förrän halv 5. Vilket inte var så bra eftersom jag skulle upp igen halv 7 x) Men så kan det vara ibland. Idag har jag suttit på ridklubben och hjälpt till på tävlingarna hela dagen, vilket har varit kul =) Grattis till alla det gick bra för! :D Jag är lite trött nu, så ska nog gå och sova strax =) Ska bli skönt vill jag lova! :D

Puss/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0