Sista sommarskoledagen

Idag var sista dagen med eleverna på jobbet =/ Eller ja, skulle vara. Mina och Viktors elever kommer in en stund imorron också, de vägrade lämna skolan idag annars x) Idag har i allmänhet varit en mycket bra dag =) Mina elever kom till skolan sminkade till katter, och de kunde ju inte låta bli att sminka mig likadant ;) Vi hade mest bara lekar och tävlingar idag. Vi kom bl.a. fram till att jag har hångelvänligast tunga, jag och Jonas passar inte så bra ihop, men det gör Pontus och Elin. Edith är inte bäst i sängen och inte suger Lisa bäst heller... Men kul som fan var det iaf! :D Sen har vi städat lite också, det är fint i skolan nu =)  Sen fick jag veta att jag ligger på 13:e reservplats på läkarlinjen på KI, sthlm! :D Helt otroligt, det finns en chans att jag kommer in! :D Jag är överlycklig samtidigt som jag är ganska rädd. Tänk om jag kommer in och ska flytta härifrån? och lämna alla mina vänner? Det vore inte kul :( Nu är jag förvirrad igen... Men det löser sig nog =)

Som sagt tyckte mina elever att jag passade som katt x) Vad tycker ni? ;)

Pusspuss/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jättegulligt :)

2009-07-23 @ 19:26:21
URL: http://blackdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0