Shopping igen ;)

Haha, ja jag har varit och shoppat idag igen ;) Denna gång med familjen i sågmyra, falun och lite i borlänge. Men jag har mest bara köpt saker som jag kommer behöva när jag flyttar hemifrån. Typ potatisskalare, mått, visp och pajform. Nu är jag grymt sugen på att flytta hemifrån faktiskt! ;D Hoppas, hoppas, hoppas jag kommer in på KI i höst! Men om jag inte kommer in så sa Lovisa att Robin hade sagt att dom kallar in alla som är på 100 reservplats eller lägre blir kallade till intervju för att börja nästa termin ;) Och jag känner mer än någonsin att det här är rätt, det är det här jag vill! :D
Sen ringde ju veterinären igår, provsvaren visar att Safir är sjuk. Han har Crushings syndrom, en tumör på hypofysen som till slut kommer leda till att han får fång. Jag hatar det.


Kolla rossetten jag har i håret på bilden. Måste säga att det var gårdagens bästa köp- 30 kr för 2 st på hm ;) Mycket nöjd ^^,

<3/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Jennifer

men stackare... va jobbigt:/ ska du ha kvar honom ändå? eller hur ska ni göra? Fy va jobbigt att veta att det kommer leda till fång;(

Hoppas det ordnar sig:)

2009-07-17 @ 12:11:54
URL: http://blogg.jennifernilsmark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0