Shopping ;D

Grattis Vendela! Du är äntligen ledig igen, och det första du gör är att gå och bli sjuk igen?! ;o
Vaknade massa gånger inatt av att mina ögon hade geggat igen sig, gick knappt att öppna dom =/ Sen på morgonen insåg jag att dom var jättesvullna och röda. Och att jag hade feber, ont överallt och var jätteblek.. Men det var bara att duscha, klä på sig och sminka sig, sen drog jag till kupolen och shoppade med Lisa och Sarah ;) Blev inte så mycket inköpt, mest bara en del nagellack ;D Och rossetter till håret ;) Sen blev jag lite glad också när jag insåg att inga av mina pengar har försvunnit från kontot under tiden kortet var borta innan jag spärrade det =) 
 Imorron blir det shopping i falun med mamma och systrar och sen till adde <3

Pusspuss/ Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0