Mys ^^,

igår kväll var jag ute och gick med mina bästa tjejer, Lisa Emma och Anna <3 Vi gick en sväng runt alviken och rodde över, det var jättemysigt =) Det hanns även med lite smultronätande och tittande på föl ^^, Nu ikväll ska jag till emma först, sen bär det nog av till orsandbaden, leksand strand, och lite minigolf, kanske en sväng till skutan.... Vi får se vart vi tar vägen =) Imorgon ska jag sitta som domarsekreterare på ridklubben, det är lokala tävlingar och jag skriver LA:1 känns som det kommer bli kul, då några av mina vänner från klubben är med och tävlar =)
Sen får jag ju inte träffa adde på ett tag :'( Både han och jag jobbar hela nästa vecka, och han är dessutom borta hela den här helgen :/ Men vi får helt enkelt ta och ses nån dag nästa vecka ;)

Pusspuss på er allihopa! ;D / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0