Söndag..

Mmm, gissa om det var jobbigt att gå upp imorse och åka ifrån en väldigt söt Patrik som låg och sov i min säng? Nej, nej, inte det minsta.. ;p Sen åka bil i några timmar, hade tänkt försöka plugga lite kemi då, men det blev inget av med det. Sen jobba, jobbig dag idag. Massor att göra, hann typ inte äta förrän vi hade städat färdigt... Hade vart mycket roligare om du hade vart med som förra helgen Emma! Nu sitter jag här hemma igen, ska strax ut i stallet och ta in hästarna. Den nya kommer imorron istället, Tusse var tvungen att ändra planerna.. Så jag har bara 3 hästar att ta hand om iaf =) Sen lär jag plugga... =/ Men det blir nog bra =)
Och förresten så är det Lisas födelsedag idag, Grattis gumman! :D <3

pusspusss / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0