Sliten ;p

Kan inte säga annat än att jag känner mig lite sliten efter den här helgen ;p I fredags var det Etage med tjejerna, kom hem vid tre på natten. Morgonen efter upp klockan sju för att hinna rida innan vi begav oss till skolan för att sitta där hela dagen på öppet hus. Efter det Hem till Patrik och vi bakade kladdkaka ^^, Kollade på p3-guldgalan, det var mys =) Sen hem till mig och sova, upp igen i morse vid halv åtta för att åka till sälen och jobba. Stressigt som fan på jobbet, hann inte äta igen förrän jag var färdig med mina avsyningar. Sen hem, middag, rida och nu sitter jag och färgar håret igen ;p
Och så ska jag börja plugga biologi strax ;)

pusspuss/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha nej vaddå mkt att göra?:P

2009-01-20 @ 18:44:05
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0